Re: Problem z uruchamianiem Win XP

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 02:02:55 MET DST

Użytkownik "tukan" <tukan@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:e2bl0p$gik$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Niestety w moim panelu "kont użytkowników" nie ma.
> Jak pozbyc się tego ekranu wyboru? Zależy mi żeby system ładował się sam
po
> włączeniu komputera.

Zakładam pracę na koncie administratora, nie polecane, ale jeśli jesteś sam
i pozakłądałęś zabezpieczenia, to nie powinno się nic złego stać.
Zakładam (a jakże) :)), że znasz login i hasło.

Regedit, klucz HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
W kluczu powinny być wpisane 3 wartości (de facto 4, ale ta czwarta jest
(DefaultDomainName) i nie ruszamy jej) ciągu i paranetry <w nawiasach.> :

DefaultUserName <Twój login> (powinna już być)
DefaultPassword <Hasło> (czasem nie ma, trzeba wpisać)
AutoAdminLogon <1> (jedynka włącza autologowanie, czasami wartość jest z
parametrem zero)

Pamiętaj, aby haslo nie było puste, gdyż numer nie zadziała - przy restarcie
AutoAdminLogon zmieni się samoczynnie na zero.
Jeśli puste - przydziel jakiekolwiek (wystarczy nawet 1-znakowe, XP
zapyszczy, ale przyjmie) hasło i podaj je też jako parametr DefaultPassword.
Jak już ustawisz te 3 wartości - restart i już nie powinieneś zobaczyć okna
logowania... ściślej, zobaczyć możesz, ale powinno wszystko wpisać sie samo
i uruchomić.
Miłej zabawy :)

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,