Problem z uruchamianiem Win XP

Autor: tukan <tukan_at_tlen.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 00:03:20 MET DST

Witam,

Mam Win XP Pro SP2. Dziś po wymianie karty graficznej z Radeona 7000 na 9250
przy starcie zaczęła pojawiać się strona: "Aby rozpocząc, kliknij swoją
nazwę uzytkownika" i do wyboru jestem tylko ja :).
Przed zmianą karty system ładował się automatycznie bez takich przerywników.
Na dole ekranu jest podpowiedź, że można cos tam zmienic w Panel
Sterowania ---> Konta Użytkowników.
Niestety w moim panelu "kont użytkowników" nie ma.
Jak pozbyc się tego ekranu wyboru? Zależy mi żeby system ładował się sam po
włączeniu komputera.

Pozdrawiam
tukan