Re: Przeglądarka plików graficznych - free for comercial use

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 01:16:19 MET DST

Użytkownik "Piotr Kąkol" <xnxby.c@rcs.cy> napisał w wiadomości
news:byksdo7gvqk3$.dlg@diesello.com...
> Wspomniany wcześniej Gimp chyba jest troszkę za bardzo wypasiony...

Da się używać. Z poczatku zdeka upierdliwy (inna filozofia), ale IMO warto
opanować. Już po 2 minutach byłem w stanie zrobić kilka prostszych operacji,
jak wstępnie rozgryzłem pierwsze opcje.

> XnView w Twoim wypadku wymaga płatnej licencji..

Irfan też...

> A znalazłem coś takiego FuturixImager
> http://www.fxfp.com/software/imager/index.php

Hmm... może i ja skorzystam? :)
A tak w ogóle firma... nie lepiej odżałować te kilka listkow zielonej sałaty
na jakiś tani program? I mieć legalnie coś, co jest znane, wygodne i
sprawdzone? Sporo programów kosztuje niemalże "grosze", a sroce spod ogona
nie wypadły.

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,