Re: gMail problem [OT]

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 01:19:54 MET DST

Użytkownik "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisał w wiadomości
news:u9ckww4n46xk.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...
> Poza tym ja wolę film przesłać właśnie przez FTP ponieważ będzie to trwało
> krócej. Mniej więcej jedną trzecią czasu mniej niż przez email. Wszystko
> dlatego, że załączniki w mailu są kodowane do Base64 lub podobnych.
> Zwiększa to objętość załącznika średnio właśnie o jedną trzecią.

Jeśli plik nie ma zamiaru zająć całej skrzynki, to można plik pchnąć
webmailem, ilość przesłanych danych nie będzie mieć narzutu na kodowanie,
gdyż to zostanie wykonane na serwerze operatora, a z powrotem webmailem
znowu będzie przekodowane i poleci bez narzutu. Tak pchałem programy między
biurem, a domem. Wysyłałem sam sobie maila, załącznik webmailem, w domu tak
samo - i wszystko grało. Wada - pad transmisji wymaga restartu w daną stronę
od zera.

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,