Re: Przeglądarka plików graficznych - free for comercial use

Autor: Piotr Kąkol <xnxby.c_at_rcs.cy>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 18:39:05 MET DST

Dnia Fri, 21 Apr 2006 01:16:19 +0200, Lawrens Hammond napisał(a):

> Da się używać. Z poczatku zdeka upierdliwy (inna filozofia), ale IMO warto
> opanować. Już po 2 minutach byłem w stanie zrobić kilka prostszych operacji,
> jak wstępnie rozgryzłem pierwsze opcje.

A owszem, program ciekawy i godny polecenia mimo że faktycznie trzeba sie
troszkę przyzwyczaić do jego "ergonomii"... ;)
Tyle że jest to edytor grafiki, a jak rozumiem tutaj chodziło o prostą
przeglądarkę...

> A tak w ogóle firma... nie lepiej odżałować te kilka listkow zielonej sałaty
> na jakiś tani program? I mieć legalnie coś, co jest znane, wygodne i
> sprawdzone? Sporo programów kosztuje niemalże "grosze", a sroce spod ogona
> nie wypadły.

Prawda, o ile pamiętam Irfan kosztuje ok. 10 dolarów... IMO cena w sam raz
za jego możliwości...

--
Piotr Kąkol
e-mail: xnxby.c@rcs.cy ( ROT 13)