Re: udostępnienie połączenia internetowego - wybór udostępnionych usług

Autor: kilo <olejniczok_at_tenbit.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 22:13:11 MET DST

kurcze, udało się ;) ale przekierowanie portu musiałem zrobić nie na nazwe
komputera ale na adres IP. I działa. Stacja robocza, którą wskazałem jako tą
na którą ma być przekierowany port ma już HIGH ID ;) Za karę serwer już ma
LOW Id, ale to zrozumiałe.
Tak przy okazji zapytam - czy można zrobić tak, żeby wszystkie komputery w
sieci otrzymywały High Id na emulku? I serwer, i kolejna stacja robcza? Czy
też ICS jest na to zbyt prymitywny i trzeba do tego używać dobrodziejstw
routera?
pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję za pomoc
mc