Re: udostępnienie połączenia internetowego - wybór udostępnionych usług

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 22:34:42 MET DST

Użytkownik "kilo" <olejniczok@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:e28q0o$9nk$1@sunflower.man.poznan.pl...
> kurcze, udało się ;) ale przekierowanie portu musiałem zrobić nie
> na nazwe komputera ale na adres IP. I działa. Stacja robocza,
> którą wskazałem jako tą na którą ma być przekierowany port ma już
> HIGH ID ;) Za karę serwer już ma LOW Id, ale to zrozumiałe.
> Tak przy okazji zapytam - czy można zrobić tak, żeby wszystkie
> komputery w sieci otrzymywały High Id na emulku? I serwer, i
> kolejna stacja robcza? Czy też ICS jest na to zbyt prymitywny i
> trzeba do tego używać dobrodziejstw routera?
> pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję za pomoc

Nic tu nie pomoże ani inny program, ani router. Na jednym porcie można
jedynie zastosować rozgłaszanie pakietów, a tutaj potrzebny jest dostęp
osobno do każdej maszyny. Ale wydaje mi się, że można by to zrobić
poprzez uruchomienie emula na każdym z tych komputerów na innym porcie i
odpowiednie przekierowanie każdego portu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/