Re: udostępnienie połączenia internetowego - wybór udostępnionych usług

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 21:33:46 MET DST

Użytkownik "kilo" <olejniczok@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:e28m98$7s0$1@sunflower.man.poznan.pl...

> właśnie że dla komputerów z zewnatrz widoczny jak najbardziej.
> pobierają ode mnie pliki jak chcą. mimo to kiedy sprawdzam
> otwartość portów w emulku to akcja kończy się niepowodzeniem. nie
> wiadomo czemu......

Pobierają, bo pośrednikiem pomiędzy Tobą a tymi komputerami jest serwer
ptp (u Ciebie Emule). Tym samym wprowadza to jego dodatkowe obciążenie i
dlatego "za karę" przydzielane Ci jest LowID. Mając odblokowany port
4662 umożliwisz innym użytkownikom bezpośredni dostęp do swoich plików,
praktycznie bez pośrednictwa tego serwera, i wtedy "w nagrodę" otrzymasz
HighID.

> nie pomogło. dodałem regułkę na serwerze, przekieorowanie na
> komputer lokalny portów, ale status LOW ID jest bez zmian. widać
> to wina Emula, nie mam już siły walczyć, moze kiedys się jakoś
> rozwiąże samo ;(....

Widać port ten został zablokowany gdzieś wcześniej. Np. na routerze, na
Zaporze/firewallu w Windows, albo u providera Internetu... zadzwoń do
firmy Echostar i się spytaj ;-).

> ale i tak bardzo dziękuję wszystkim za usilne próby pomocy :)))))

NP. Ale zanim zaczniesz zadawać kolejne pytania, to może przeczytaj
jeszcze FAQ osiołka:
http://www.emuinfo.pl/forum/viewtopic.php?p=10497

--
M.   [MS-MVP]