Re: udostępnienie połączenia internetowego - wybór udostępnionych usług

Autor: kilo <olejniczok_at_tenbit.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 21:09:27 MET DST

> W praktyce objawi się to tak, że Twój program uruchomiony na kliencie
> będzie widział inne komputery w Internecie i będzie mógł nawiązywać z
> nimi połączenia, ale tamte komputery będą mogły mu tylko odpowiadać,
> same połączenia z nim nie nawiążą. W przypadku osiołka, inni użytkownicy
> tego programu nie będą mogli pobierać od Ciebie plików, bo będziesz dla
> nich niewidoczny.

właśnie że dla komputerów z zewnatrz widoczny jak najbardziej. pobierają ode
mnie pliki jak chcą. mimo to kiedy sprawdzam otwartość portów w emulku to
akcja kończy się niepowodzeniem. nie wiadomo czemu......

> ICS to także NAT, tyle że z dość ograniczonymi możliwościami
> konfiguracyjnymi. Ale do Twoich potrzeb one wystarczą. Załóż po prostu
> regułkę w ustawieniach ICS przekierowującą wybrane porty na
> _jeden_wskazany_komputer_ w sieci lokalnej, i już.

nie pomogło. dodałem regułkę na serwerze, przekieorowanie na komputer
lokalny portów, ale status LOW ID jest bez zmian. widać to wina Emula, nie
mam już siły walczyć, moze kiedys się jakoś rozwiąże samo ;(....

ale i tak bardzo dziękuję wszystkim za usilne próby pomocy :)))))

pozdr
mc