Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: katan <katanu_at_op.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 10:02:07 MET DST

W Wed, 19 Apr 2006 22:26:30 +0200, Konrad Kosmowski
<konrad@kosmosik.net> napisal:

>Ale co nie można tego rozwiązać w sensowny sposób? Bo np. zmuszanie
>kogoś do wysyłania nam 10MB załączników jest IMHO głupie.
Ja przy okazji wdrozenia ZENa zalozylem katalog pub na kazdym
komputerze, a komputer nazywa sie tak jak uzytkownik (wg pewnego
wzorca) wiec transfer duzych plikow bedzie szedl wlasnie tedy. Mam taka
nadzieje bo dopiero ten system startuje :)

Jak nikt z tego nie bedzie korzystal to exchange dostanie quote na 2Mb
:>

pzdr

--
katan.. poprostu katan