Dynamiczna sciezka dla profili uzytkownika

Autor: <qdlaczek.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 09:59:41 MET DST

Witam,
probuje sie dowiedziec czy jest cos takiego w ogole mozliwe. Chce aby przed
samym zalogowaniem skrypt/GP/cos innego sprawdzil na jakim serwerze loguje sie
uzytkownik i w zaleznosci od tego jaki to server (konkretnie chodzi o
sprawdzenie strefy) ma wybrac odpowiednia sciezke profilu (rowniez sciezka
profilu). Wiem, ze cos takiego moge uzyskac za pomoca zmiennych srodowiskowych
(systemowych), ale nie jest to zbyt dobre dla mnie rozwiazanie. Idealnie
byloby za pomoca skryptu. Tylko czy system jest w stanie zmienic taka opcje
skryptem (GP?) przed zaladowaniem profilu ?