kontroler IDE ATA i Nec ND-4550A

Autor: Mika <agnes_21WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 09:50:20 MET DST

Witajcie. mam problem. Moja plyta glowna to Gigabyte GA-K8NF-9 , Rev. 1003.
mam ja od 9 miechow. 6 miechow temu kupilam nagrywarke DVD/DVDRW Nec ND-4550A.
dziala bezproblemowo. W miedzy czasie odpinalam ja na pare godzin i
podlaczalam zamiast niej inny HDD. Dalej dzialala prawidlowo. Do czasu az raz
ja odlaczylam i podlaczylam inny HDD na 3 dni.
Po tym czasie podlaczylam ja z powrotem zamiast HDD i nagrywara przestala
czytac CD:/ tzn kreci sie jakby chciala to zrobic ale tylko sie kreci:(
Wyslalam ja do serwisu, nie znalezli usterki.
Sprawdzalam ja na kompie z inna plyta glowna i dziala.
Sprawdzalam na kompie z plyta gl. Gigabyte w ktorym jest podlaczony ten sam
model nagrywarki co moj i moja dalej nie dziala. Ale tamta dzialala..:/

Wgralam na mojego kompa nowy system i dziala...

Wgralam stery i padla:/ :(
tzn przestaje czytac plyty jak wgrywa sie sterownik NVIDIA NFORCE4 Pararell-
jakis zastepczy standardowego kontrolera ATA. (przy instalacji tego stera
pojawilo sie ostrzezenie ze sterownik nie zostal podpisany czy napisay dla
systemu operacyjnego i moze powodowac problemy).ale takie ostrzezenia sa
czesto przy instalowaniu sterow..

nie wiem o co chodzi..czy ktos moze wie jak rozwiazac moj problem? czy musze
wgrywac ten sterownik Nforce?

pozdrowki
mika