Re: udostępnienie połączenia internetowego - wybór udostępnionych usług

Autor: kilo <olejniczok_at_tenbit.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 02:38:34 MET DST

> to zrob maly test: zainstaluj to emule na komputerze z win2003;
> pozniej sprawdz jak dziala emule w funkcji zaznaczenia ptaszka
> przy usludze emule w udostepnianiu portow;

działa bezbłędnie ;) i bez ptaszków i z ptaszkami. nie ma to wpływu na
działenie emula, bo te porty na serwerze są dostępne. nie są one dostępne
dla komputerów klienckich.

> skoro odblokowales je na komputerze z win2003, to jak Twoim
> zdaniem moglo to wplynac na stan portow o tych samych numerach
> na komputerach lokalnych?

no wydaje mi się że powinno wpłynąć. ponieważ dodałem usługę emule do usług
udostępnionych komputerom klienckim, otwierając 2 potrzebne do tego porty to
przecież zakładka ta - udostępnianie połączenia internetowego (i idać dalej
konkretnych usług)- powinna przynosić skutek na komputerach lokalnych. Do
tego przecież to ma służyć - poprzez udostępnianie konkretnej usługi
internetowej komputery klienckie winny mieć do tej usługi pełen dostęp. Może
się myle, bo nie jestem w żadnym wypadku ekspertem, postępuje wg tego co mi
mówi logika i skromny, nie zawsze jasny help. Ale uważam, że komputery
klienckie po dodaniu tej usługi automatycznie winny zyskiwać pełen dostęp do
możliwości korzystania z niej.

idea pozostaje niezmienna, moze przypomnę - chcę żeby komputery klienckie
mogły swobodnie korzystać z konkrentej usługi i miały do tego otwarte porty.
Zaznaczam, że firewalli brak.

pzdr
mc