Re: gMail problem

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 20:02:31 MET DST

Lawrens Hammond napisał(a):

> Zastanawiałem się nad czymś takim... aaale chyba nadal pozostanę przy tym,
> co mam, bo akurat miejsca na dysku przybyło, jak i nagrywarka jest nowiutka
> "nawet na DVD-RAM", więc w razie potrzeby zrzucę sobie co trzeba na płytkę i
> będzie dobrze :) Z siecią bywa różnie, ostatnio parę godzin w ogóle sygnału
> nie miałem w kablu... SDI tak nie padało...

Słusznie. Ja akurat korzystam czasem z darmowego http://www.fsphost.com

250 MB bez żadnych pytań i ankiet. Decydujesz tylko jaką nazwę ma mieć
konto i działasz

Nie ma przynajmniej takich głupich limitów jak przy Gmailu (10 MB)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098