Re: gMail problem

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 21:38:40 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1v2du8ipklb2v$.xidhzfm0rlru$.dlg@40tude.net...

> Słusznie. Ja akurat korzystam czasem z darmowego http://www.fsphost.com

No, ja akurat korzystam z wieczyście opłaconego konta w HomeNet - widać to
po nagłówkach moich postów. Ale kusząca propozycja, chyba sobie wezmę jako
zapasowe.

> 250 MB bez żadnych pytań i ankiet. Decydujesz tylko jaką nazwę ma mieć
> konto i działasz

No, z moim kontem było deko gorzej, bo musiałem podać dane do faktury. Ale
miałem tio szczęście, że za 3-letnią opłatę mam konto już na zawsze, dziś
już tak nie dają, tylko na 5 lat, ale ci wcześniejsi mają według starych,
lepszych zasad. Pojemność 1 GB, bez limitu przesyłki. (ograniczona tylko
pojemnością konta - już miewałem 700 MB w skrzynce).

> Nie ma przynajmniej takich głupich limitów jak przy Gmailu (10 MB)

Hmm... może skorzystam z adresu, który podałeś? Zawsze staram sie bowiem
utrzymywać więcej, niż jedno konto, na wypadek, gdyby któryś serwer szlag
trafił, lub operator zaprzestał darmowego udostępniania. Juz całkiem sporo
kont darmowych tak mi "zdechło", czekam tylko, kiedy ostatecznie padnie
Polbox, bo interwencje u nich to gorzej, niż groch o ścianę.
Dzięki za info.

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,