Re: gMail problem

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 15:57:35 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:ncpujlqb9qm2.1kvyq7a7neyjl.dlg@40tude.net...
> Nie ma co się tak denerwować ;)

Spoko, tym razem żadnych "nerw" :)
Po prostu zdeka mnie zdziwiło mało poważne traktowanie użytkowników przez
dostawcę usługi... A okazało się, że to tylko nieporozumienie i nieścisłość.

> Gmail Drive działa bez najmniejszego problemu. Autor wątku używa
> przestarzałej wersji Gmail Drive. Należy zainstalować wersję 1.0.10, która
> działa bez żadnego problemu. Osobiście przetestowane

Zastanawiałem się nad czymś takim... aaale chyba nadal pozostanę przy tym,
co mam, bo akurat miejsca na dysku przybyło, jak i nagrywarka jest nowiutka
"nawet na DVD-RAM", więc w razie potrzeby zrzucę sobie co trzeba na płytkę i
będzie dobrze :) Z siecią bywa różnie, ostatnio parę godzin w ogóle sygnału
nie miałem w kablu... SDI tak nie padało...

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,