Re: gMail problem

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 14:48:38 MET DST

Lawrens Hammond napisał(a):

> Nawet jeśli tak zrobiło, to wypadało by IMHO poinformować o tym
> użytkowników. Tak postępuje kulturalny, że jeśli nie może/niechce już
> świadczyć jakiejś usługi/przysługi, to rzuca chociaż "pocałuj mnie w dupę".
> Znaczy się, wspomina o tym choćby zdawkowo, że od za miesiąc, za tydzień, od
> teraz, usługa znika. Jeśli ktoś ma zgromadzone dane, wypadało by jednak w
> takim przypadku umożliwić ostateczne zadysponowanie nimi, czy z powrotem je
> ściaga do siebie, czy już trudno, niech przepadną.

Nie ma co się tak denerwować ;)

Gmail Drive działa bez najmniejszego problemu. Autor wątku używa
przestarzałej wersji Gmail Drive. Należy zainstalować wersję 1.0.10, która
działa bez żadnego problemu. Osobiście przetestowane

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098