Re: gMail problem

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 23:25:19 MET DST

Użytkownik "Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> napisał w wiadomości
news:vvi2by6zt2gj$.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...
> Tak sobie tylko marzę ale może Google wreszcie poblokowało gadżety typu
> GmailDrive? Serwer poczty to jest cholerny serwer poczty a nie jakieś FTP.

Nawet jeśli tak zrobiło, to wypadało by IMHO poinformować o tym
użytkowników. Tak postępuje kulturalny, że jeśli nie może/niechce już
świadczyć jakiejś usługi/przysługi, to rzuca chociaż "pocałuj mnie w dupę".
Znaczy się, wspomina o tym choćby zdawkowo, że od za miesiąc, za tydzień, od
teraz, usługa znika. Jeśli ktoś ma zgromadzone dane, wypadało by jednak w
takim przypadku umożliwić ostateczne zadysponowanie nimi, czy z powrotem je
ściaga do siebie, czy już trudno, niech przepadną.

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,