Re: gMail problem

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 12:20:09 MET DST

Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
news:z4zm0zkvlxfi$.dlg@saikokila.pl...
> Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
> *Lawrens Hammond*, która zaskrzeczała:

> IMO właśnie zrobili jak powinni zrobić, o tym że usługi nie będzie
> powinni pisać twórcy gmaildrive. I o ile pamiętam, pisali dawno, dawno

To OK.

> temu. Ciekawe, że niektórym już dawno przestało działać (jak mnie, w
> ub.roku), a niektórym dopiero teraz.

To trochę owa "powinność" komplikuje się w takim układzie... ale zdaje mi
się, był jakiś panel do obsługi tego, była w nim odpowiednia adnotacja?
Jeśli tak, to zwracam honor Google... Choć przy okazji napiętnuję za wielką
ilość kompletnie nieaktualnych odnośników i kopii stron.

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,