Re: gMail problem

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 12:12:54 MET DST

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Lawrens Hammond*, która zaskrzeczała:

> Ma jak najbardziej prawo, ale, skrobnąć dwa słowa o tym, ze już usługi nie
> będzie - wypadało by.

IMO właśnie zrobili jak powinni zrobić, o tym że usługi nie będzie
powinni pisać twórcy gmaildrive. I o ile pamiętam, pisali dawno, dawno
temu. Ciekawe, że niektórym już dawno przestało działać (jak mnie, w
ub.roku), a niektórym dopiero teraz.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8