Re: gMail problem

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 12:53:28 MET DST

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Lawrens Hammond*, która zaskrzeczała:

> To trochę owa "powinność" komplikuje się w takim układzie... ale zdaje mi
> się, był jakiś panel do obsługi tego, była w nim odpowiednia adnotacja?
> Jeśli tak, to zwracam honor Google... Choć przy okazji napiętnuję za wielką
> ilość kompletnie nieaktualnych odnośników i kopii stron.

Panel? W googlu? Nie pamiętam nic takiego. Natomiast kwestia blokowania
była prawdopodobnie rozwiązywana patchami przez autora gmaildrive, bo
widzę po screenach, że wyglądają już częściowo inaczej. Nie zdziwię się,
jeśli za jakiś czas znowu zacznie działać, już w nowej wersji, ale mnie
by taka zabawa w kotka i mychę znudziła... :)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8