Re: [XP] JAVA -nie moge usunąć ani zainstalować

Autor: Eca <questWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 23:04:16 MET DST

> In news:55ea.000000bf.444507ad@newsgate.onet.pl,
> Eca <questWYTNIJTO@op.pl> typed:
> /.../
>
> http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/msg/a888deac8989b12e
> plus podaje i do Suna http://www.sun.com czyli plik
> j2re-1_4_2_05-windows-i586-p.exe

Ok dzieki za odpowiedz. W tym poście wszystko świetnie jest opisane
Jednak nie udało sie - robiłem kilka razy jak ww opisie
deinstalacji javy sun i nic,
dalej wyskakuje ten komunikat i nie da sie jej zainstalowac

z tym że ciekawa sprawa bo po znalezieniu w rejestrze podklucza majacego postac
identyfikatora CLSID nie było go w
C:\Program Files\InstallShield Installation Information\<CLSID>
były inne lecz tego nie
postanowiłem go wyszukać - był w Document and Settings w profilu admina usunąłem
kolejny restart i dalej to samo

w desperacji na końcu pousuwałem wszystko z rejestru co miało w sobie
ciag 'java'a zwłaszcza 'javasun'(troch tego było) po ponownym uruchomieniu
kompa xp nie buntował sie wcale, ale z java dalej to samo

co jeszcze moze miec z tym związek, jaki plik? i gdzie on jest?

szukalem jeszcze w google znalazlem
gościa z tym zamym problemem ale nie dostał odpowiedzi
http://www.man.lodz.pl/LISTY/WINNT/2005/05/1723.html