Re: darmowe terabyteunlimited?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 23:45:33 MET DST

Użytkownik "Artur" <artur_mietek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:4f64.00000117.4443fe2d@newsgate.onet.pl...
> [...]

Ano, masz rację. Wypowiedzi na forum nie są wiążące.

> a powiedzcie mi jak to jest z licencjonowaniem??
> chodzi mi wylacznie o obrazy partycji.. mam w firmie ponad 100
> komputerow i na niektorych chcialbym utworzyc obraz jeden raz.. na
> niektorych dwa.. a na innych ciagle korzystac..
> ile musialbym wydac pieniazkow zeby miec pelna wersje?
> nie za bardzo kumam jak oni to kalkuluja..

Wszystko jest dokładnie opisane w pliku licence.txt załączonym do
instalki. Konkretnie - na każdy backupowany komputer trzeba kupić osobną
licencję. Jedynie użytkownicy domowi mogą korzystać z jednej licencji na
dwóch należących do nich komputerach jednocześnie.

Przy 100 licencjach cena spadnie do ok. 10 euro/komputer.
http://www.terabyteunlimited.com/purchase.html

> aha...sprzedaje ktos go w polsce?

Podobno jesteśmy już w Unii... ;-)
http://usd.swreg.org/cgi-bin/sitm3.cgi