Re: darmowe terabyteunlimited?

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 22:44:29 MET DST

> Michal Kawecki na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Po drodze musiała się zmieni licencja.

a powiedzcie mi jak to jest z licencjonowaniem??
chodzi mi wylacznie o obrazy partycji.. mam w firmie ponad 100 komputerow
i na niektorych chcialbym utworzyc obraz jeden raz.. na niektorych dwa.. a na
innych ciagle korzystac..

ile musialbym wydac pieniazkow zeby miec pelna wersje?
nie za bardzo kumam jak oni to kalkuluja..

aha...sprzedaje ktos go w polsce?

Pozdrawiam
Artur