Re: BootIT NG - znow problemy

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 23:49:14 MET DST

"marfi" e20o5p$qv5$1@atlantis.news.tpi.pl

> > Może masz kłopoty z
> > dyskiem lub z RAMem. :)

> Chyba, że za dużo ramu - 1.256GB :)

Od czasu napisania ostatniego postu trzy razy
zmniejszałem partycje NTFS -- bez niespodzianek. :)

W tle:

 -- indeksowanie,
 -- trochę ;) uaktualniłem (ciekawe, co będzie trzeba poprawić w OE)
 -- ,,telewizor''

Teraz akurat też skracam partycję NTFS. :)

Zaraz będę konwertował FAT32 na NTFS ze zmianą rozmiaru klastra,
następnie ją skompresuję (nie Paragonem) i skrócę o kilka giga.

Później poprzesuwam partycje tak, aby uzyskać jeden wspólny
obszar, który zamienię na partycję NTFS o rozmiarze około 11 GB. :)

W ten sposób będę miał w sumie około 31 GB wolnego miejsca
w nieskompresowanych partycjach tymczasowych i sporo luzu
na pozostałych. :)

Gdyby choć jedna na 1000 (jedna na tysiąc) z operacji paragonowych
okazała się fatalną w swych skutkach -- musiałbym chyba płakać
z tego powodu do końca swego życia. :)

> Natomiast z dyskiem (40GB Seagate) ma problemy TYLKO Paragon...

A z jakich programów korzystałeś? :)

E. :)