Re: Ki diabeł? Czyli wciąganie aktualizacji, W2k.

Autor: Marc <diaferia_wytnijcie__at_interia.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 20:04:21 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:4443bff9@news.home.net.pl...

> odinstalowałem Klient sieci i Udostępnianie plikó, zostawiając sam TCP/IP.

Bład. Klienta sieci nie mozna odinstalowywac. Ja tak kiedys zrobilem i
padło. Klient musi wspolpracowac z TCP/IP.
Po prostu uzywajac sieci musi byc przynajmniej jeden klient, ktory spowoduje
ze bedziesz mial przepustke do Netu.

 To krok po kroku
> doszedłem, że problem jest w odinstalowaniu Klienta sieci Microsoft
> Network.

No widzisz. A nie mowilem :))?

> Cóż miałem robić, zostawiłem. Na szczęście nic nie wlazło, bo już Avast to
> sprawdził. Porównałem sobie listę usług z zainstalowanym i z
> odinstalowanym
> KSMN. Po instalacji przybyło 7 usług, które jak jeden mąż, zostały przeze
> mnie wyłączone zupełnie. dodatkowo we właściwościach połączenia
> odptaszyłem
> KSMN - i mimo to poprawki wciaga.

Przy wylaczaniu usług trzeba zastosowac troche pomyslunku. Przy pewnych
uslugach Winda mysli za Ciebie i nie zezwala na wylaczanie uslug (aby nie
zmiażdzyc kernela) ale w pozostalych przypadkach potrzeba rozwagi przy
wylaczaniu bo niektore usługi sa od siebie zalezne.

> Nie bardzo mogę pojąć, czemu KSMN, mimo, że wyłączony, jak i jego usługi,
> musi być obecny w systemie, aby instalowały się poprawki. Wolałbym, aby
> usług przez KSMN wprowadzanych w systemie nie było w ogóle, bo bez nich i
> tak chodziło galanto, tylko te poprawki...

Nie znam sie szczegolowo ale byc moze KSMN odpowiada za wszelkie polaczenia
sieciowe Klient <-> Server

> Czy jest jakiś sposób, aby poprawki wchodziły mimo fizycznego i zupełnego
> odinstalowania KSMN, bo wszystko inne chodziło cymes i instalowało się
> normalnie...?
> Ki diabeł, czego brakowało systemowi, skoro samego KSMN odptaszyłem i
> wyłączyłem wszystkie wprowadzane przez niego usługi?

Nie znam osobiscie takiej konfiguracji polaczenia sieciowego na Windowsie
gdzie jest TCP/IP a nie ma KSMN