Re: BootIT NG - znow problemy

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 15:52:10 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> Jakbyś znalazł w nich błąd -- daj mi proszę niezwłocznie znać. :)

  Kupiłem za 500 groszy "Paragon Partition Manager" wersja 6.01.571.

  Na szczęście próbowałem robić zmiany na dysku na którym nie mam istotnych
danych.

  Robiłem kilka prób i wszystkie operacje polegające na zmianie wielkości
partycji (FAT i FAT32) kończą się zniszczeniem struktury katalogów - po
zamknięciu i powtórnym otworzeniu programu pokazuje on zmodyfikowaną
partycję jako niesformatowaną...

  Czy ja coś robię źle czy ten program się do niczego nie nadaje ???

--
marfi