Re: Blokada zmiany hasła - da się ?

Autor: Pawel S <pawcioosNO_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 00:30:40 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> Jeśli dajesz fizyczny dostęp do maszyny, to nic nie jest bezpieczne.
> Może poza zaszyfrowaniem całego dysku twardego. Choć keylogger
> umieszczony w klawiaturze z tym sobie też poradzi.
>
> Co Ci po zablokowaniu zmiany haseł, jeśli gość przyjdzie z własną płytką
> z jakimś LiveLinuksem i dobierze się do danych z pominięciem systemu...

Tu nie chodzi o dane (mam backup), tylko o to żeby osoba nie instalowała
byle gówien typu soft p2p itd. To się udało zrobić za pomocą "Microsoft
Shared Computer Toolkit for Windows XP" - System mam legalny i nie chce
za każdym razem porządki robić - nie mam na to czasu. A wiem jak ciężko
jest usuwać spyware, trojany już nie jeden raz byłem wzywany do awarii.

Pozdrawiam Paweł