Re: Blokada zmiany hasła - da się ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 23:53:03 MET DST

Użytkownik "Pawel S" <pawcioosNO@SPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e1ucji$2sq$1@inews.gazeta.pl...

> To akurat wiem, czyli na dzień dzisiejszy nie istnieje rozwiązanie
> tego problemu? Bo dane to ja mam niby bezpieczne (PGP + backup)
> no ale wystarczy że zainstaluje po kryjomu soft do podglądania
> haseł (keylogger) ja mogę tego nie zauważyć i bezpieczeństwo
> danych szlag trafia :/

Jeśli dajesz fizyczny dostęp do maszyny, to nic nie jest bezpieczne.
Może poza zaszyfrowaniem całego dysku twardego. Choć keylogger
umieszczony w klawiaturze z tym sobie też poradzi.

Co Ci po zablokowaniu zmiany haseł, jeśli gość przyjdzie z własną płytką
z jakimś LiveLinuksem i dobierze się do danych z pominięciem systemu...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/