Re: Plik Boot.ini -> jaki¶ problem.

Autor: Taarna <taarnaNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 20:05:03 MET DST

Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Jeżeli system się uruchamia -- postaw tu zawarto¶ć swego
> boot.ini, a zaraz Ci kto¶ go poprawi i wyja¶ni co i jak.

Mój boot.ini - jak się okazało - w ogóle nie istnieje (przy wyszukiwaniu
na wszelki wypadek odznaczyłam ukrywanie plików systemowych). Komputer
niedawno był w naprawie u znajomego. Mam go zamordować od razu czy
chwilkę się wstrzymać?
Dziękuję za tak± gotowo¶ć do pomocy :)

PS. Jakich awarii wynikaj±cych z braku tego pliku mogę się spodziewać?
Od jakiego¶ czasu obserwuję dziwne "zachowania" komputera i chciałabym
je porównać z tymi, jakie wynikn±ć mog± z problemów z plikiem boot.

Pozdrawiam serdecznie