Re: Plik Boot.ini -> jakiś problem.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 21:03:29 MET DST

Użytkownik "Taarna" <taarnaNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e1u10e$5ph$1@node2.news.atman.pl...

> Mój boot.ini - jak się okazało - w ogóle nie istnieje (przy
> wyszukiwaniu na wszelki wypadek odznaczyłam ukrywanie plików
> systemowych). Komputer niedawno był w naprawie u znajomego. Mam
> go zamordować od razu czy chwilkę się wstrzymać?
> Dziękuję za taką gotowość do pomocy :)
>
> PS. Jakich awarii wynikających z braku tego pliku mogę się
> spodziewać? Od jakiegoś czasu obserwuję dziwne "zachowania"
> komputera i chciałabym je porównać z tymi, jakie wyniknąć mogą z
> problemów z plikiem boot.

Żadnych problemów nie będzie. W przypadku braku pliku Boot.ini ntloader
uruchamia system z domyślnego katalogu \Windows umieszczonego na tej
samej partycji, co pliki startowe. Możesz go w prosty sposób odbudować
poleceniem bootcfg /rebuild wykonanym spod Konsoli Odzyskiwania.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/