Re: Dostęp do pen-drive'a bez literki dysku - czy możliwe ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 01:34:50 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:e1k1dg$a2l$1@flis.man.torun.pl...

> "Michal Kawecki" ctvj1e.5na.ln@kwinto.prv

> U mnie się samoczynnie przypisuje i do A, i do B, i to nawet
> wówczas, gdy pod którąś z tych liter jest jakiś wirtualny napęd
> CD/DVD (WinImage potrafi pod te literki podczepiać obrazki ISO
> płyt CD/DVD) lub coś innego, :) jeśli choć raz był ów pen podpięty
> ,,na siłę'' do którejś z tych liter, a u mnie był tak podpinany
    ^^^^^^^
> niejednokrotnie. :) A bywa i tak, że się nie podpina pod żadną
> literę, choć są wolne. Stacji dyskietek nie mam.

Toż właśnie o tym piszę, że jeśli choć raz przypiszesz napędowi USB
jakąś literkę - A, B, czy jakąkolwiek inną - to zostanie to zapamiętane
w rejestrze i użyte przy ponownym podłączeniu tego konkretnego napędu.
Ale jeśli podepniesz nowy napęd, to dostanie on pierwszą wolną literkę,
jednak z wyłączeniem A i B. Szkoda, bo można by je było jednak dołączyć
do puli automatycznie przydzielanych wolnych literek, jako że stacje
dyskietek wymierają.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/