Re: Dostęp do pen-drive'a bez literki dysku - czy możliwe ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 22:45:58 MET DST

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:e1jlve$caa$1@opal.icpnet.pl...
> Michal Kawecki log:
> [...]
> [...]
>
> Hi!
> ... no i heh! :-)
> Podmapuj(my) może zatem powyższą tezę siakimś przykładem
> praktycznym ...

Diskmgmt.msc - prawoklik - zmień literę - dodaj - mapuj w pustym
folderze. Obawiam się tylko niestety, że to nie do końca rozwiąże
problem, bo trzeba by to przypisanie powtórzyć osobno dla każdego pena
jaki ma zostać użyty. Dlatego ja zawsze zaczynam literki dysków
sieciowych od końca alfabetu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/