Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 09:30:23 MET DST

> to0l w dniu 2006-04-11 22:52 pisze:

> Sprawny admin powinien nie dac pracownikowi szans na instalowanie/sciaganie
> czegokolwiek. Jesli nie potrafi sobie z tym poradzic moze rozgladac sie za innym
> zawodem.

o ile ma możliwości technicznie i organizacyjnie to przeprowadzić
ale bardzo mnie ciekawi jak zabronisz wgrania w moje dokumenty
plików np. z poczty czy z pendrive lub cd zzipowanych z hasłem i ze
zmienionym rozszerzeniem a potem rozpakowanych do mp3 :p
jak masz na to lepszy sposób niż skanowanie dysków co jakiś czas
to się pochwal mądralo :)

--