Re: Xp nie chce kasowac plików!!!

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 13:25:46 MET DST

Oto co Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Toż waśnie rzeczony Unlocker pokazuje ,,przez co''. :)

Oj, czy tak trudno się domyślić o co mi chodziło? Wykazałeś wiele
złej woli, teraz wykaz odrobinę dobrej. Ani ja ani wielu innych,
czytających ten wątek nie ma "na składzie" niekasującego się pliku i
sobie nie sprawdzi co właściwie go blokuje. Trudno było podać tą
jedną czy nawet 2-3 najczęstsze przyczyny, by wątek zakończyć
elegancko?

--
Jacek