Re: Xp nie chce kasowac plików!!!

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 14:27:11 MET DST

"Jacek Maciejewski" mtl5l7tj068z.dlg@irish.pl

> Oj, czy tak trudno się domyślić o co mi chodziło? Wykazałeś wiele
> złej woli, teraz wykaz odrobinę dobrej. Ani ja ani wielu innych,
> czytających ten wątek nie ma "na składzie" niekasującego się pliku i
> sobie nie sprawdzi co właściwie go blokuje. Trudno było podać tą
> jedną czy nawet 2-3 najczęstsze przyczyny, by wątek zakończyć
> elegancko?

0. Nic nie rozumiem. Nie chodzi przecież o pliki
   nie { } kasujące się, czyli nie kasujące się
   samoczynnie, same przez się, same z siebie,
   ale o pliki, które trudno skasować w normalny
   sposób, a tych jest zawsze cała masa.

1. Najtrudniejszym plikiem pod tym względem jest
   'index.dat' w katalogu ,,temporalnym'' OE/IE...
   Najsensowniejszym (moim zdaniem) rozwiązaniem
   jest skasowanie go przed uruchomieniem okienek M$. :)

E. :)