Re: [XP] Dysk ciagle chrobocze, pomozcie bo zwariuje

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 10:15:24 MET DST

> nie, nie , nie!
> Podczas bezczynności XP uruchamia sobie procesy optymalizujące
> ułożenie plików programów na dysku ta by szybciej się uruchamiały
> a to co ci napisałem właśnie reaktywuje tą działalność.
> Domyślnie ona jest włączona i działa dziergając sobie po dysku.

Jesli jest tak jak piszesz, to Proces bezczynnosci dzierga po dysku
na tyle rzadko i/lub mało, że nawet nigdy nie zauważyłem.
To co mi teraz "chrobocze" ustaliłem bardzo dokładnie - patrz
posty niżej w tym wątku.

PS.
Jak wyłaczyć proces bezczynności - chętnie sprawdzę co się wtedy stanie.

Dzięki,

latet