Windows XP - problem z ACTIVE X

Autor: krezolek <krezolek_at_USUNop.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 10:41:15 MET DST

Witam

W pracy mam 7 komputerow z zainstalowanym windowsem xp prof.
Komputery maja mozliwosc polaczenia sie poprzez siec lokalna z serwerem WWW.
Na jednej ze stron internetowych ktora udostepnia nasz serwer nalezy
zezwolic na zainstalowanie dodatku Active X ktory umozliwia zalogowanie
do pewnej bazy.

Na 5 komputerach przegladarka IE zapytala sie czy uzytkownik zgadza sie
na taka instalacje poczym zainstalowala dodatek i wszystko ladnie dziala.

Na 2 pozostalych komputereach przegladarka nie pyta czy zainstalowac ten
dodatek.

Co juz bylo sprawdzane:
- wylaczony jest firewall i nadal nie pyta
- zmienione sa ustawienia zabezpieczen internetowych w IE i nadal nie
pyta :(

Moim zdaniem wina tkwi gdzies glebiej :( ale nie wiem gdzie szukac :(

Moze Wy drodzy grupowicze macie jakis pomysl na moj problem.

Pozdrawiam
krezolek