Re: [XP] Dysk ciagle chrobocze, pomozcie bo zwariuje

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 10:11:09 MET DST

> Hę? W nowszych wersjach zniknęła zakładka Alerts&Logs? W wersji 3.7 jest
> pomiędzy Program Control a Privacy.

Jest, jest i mozna tam ustalic inną ścieżkę dla logów,
ale tylko dla logów zwykłych (tych, które można oglądać),
a nie dla tego cholernego tvDebug.log, ktory zawsze siedzi w
C:\Windows\Internet Logs\, nie daje sie normalnie skasowac
i jest modyfikowany co parę sekund.

Zoabacz to:

http://forum.zonelabs.org/zonelabs/board/message?board.id=cfg&message.id=38312

latet