Re: BootIT NG - znow problemy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 12:30:22 MET DST

Użytkownik "latet" <latet@xxx.pl> napisał w wiadomości
news:e1am5m$hm3$1@inews.gazeta.pl...

> Naprawa to jedno, ale co partycję zepsulo?
> Mimo wszystko stawiam na BootIt, bo nic innego z nią
> nie robiłem, a Resize to jednak dosc powazna dla partycji operacja.

Sama operacja resize nie jest w stanie zmienić wielkości klastrów, a
zresztą nawet nie wiadomo, czy to o klastry się rozbiega. Mało
prawdopodobne, żeby to było uszkodzenie partycji z powodu o jakim
wcześniej napisałem. Miałeś uszkodzony system a nie partycję. Sam
zresztą piszesz, że miewasz kłopoty z image partycji - może masz jakiś
bardzo nietypowy sprzęt, z którym BootIt sobie nie radzi? Czy korzystasz
z opcji "verify" po zrobieniu image?

BTW nie opisałeś, co dokładnie robiłeś przenosząc starą partycję na nowy
dysk, z jakich narzędzi korzystałeś i w jaki sposób. Nie wiem nawet czy
w ogóle wykonałeś zwykły systemowy chkdsk, który wykazałby błędy lub ich
brak. Piszesz o czymś co niewątpliwie zaobserwowałeś, ale powodów
szukasz chyba jednak nie tam, gdzie ich źródło....

> Niestety, mam wiele kompow pod opieką i na wszystkich chcialem
> zrobic image partycji przy pomocy BootIt. Na wiekszosci sie udalo,
> ale na niektorych nie i koniec. Np. proces sie zatrzymywał
> w okreslonym miejscu. Bardzo powtarzalnie - probowalem wiele razy.
>
> Innym razem, wywalał się na wypalaniu plytki, albo wypalał źle.
>
> Sorry, to dobry program, ciezko by bylo bez niego, ale niestety,
> błędów to on ma sporo.

To ciekawe co piszesz. Obserwując stosunkowo aktywną grupę dyskusyjną o
BootIt na serwerze producenta - tudzież change logi po każdej
modyfikacji programu - niestety nie mogę tego potwierdzić. Może spróbuj
napisać tam o swoich problemach, podaj swoją konfigurację sprzętową itd.
Może to w niej leży źródło kłopotów.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/