Re: Karta TV 878 nie działa pod NT

Autor: & <no.email_at_no.email>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 12:06:45 MET DST

Oj, właściwie "połechtany" NT4 naprawdę potrafi rozwinąć
> skrzydła :))) Niektórzy mówią, że NT4 blizej jest do Linuxa, niż do DOSa
> :)

mialem NT4 prawie 5lat, jak raz sie cos ustawilo to fakt bylo nie do
rozwalenia, ale czas isc do przodu, pozostaje tylko melancholia, nagralem
sobie nawet moja instalke nt4 na dvd,... moze kiedys wroce do tego, ale nie
sadze
NB: obecnie mam legalny XP na kompie fujitsu-siemens, nie wykoleil mi sie
ani raz od 1.5roku, nie byla konieczna reinstalka, aaaaa i obliczylem ze
jakby mi sie zachcialo viste to 500zl musze wywalic tylko na grafike i ram,
o legalnym OS nie wspominam
pozdrawiam entkowcow
pawel