BootIT NG - znow problemy

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 11:45:37 MET DST

"latet" e1age4$qd7$1@inews.gazeta.pl

> Drugi XP widzial parycje, ale nie do konca normalnie
> - nieaktywna była opcja jej kompresji.
> Zdecydowanie coś było nie tak z tą partycją,
> ale dlaczego rozne windy widziały to inaczej to nie wiem.

> Szkoda, ze nie sprobowalem jakiejs lagodniejszej metody
> naprawy, tylko od razu format. Ale troche spanikowałem.

To na przyszłość zapamiętaj, że najpierw się kopiuje małpio ;) 1:1,
a następnie próbuje się różnych sztuczek z kopią. W razie czego
można skorzystać z WinHexa, choć chyba ręczne reperowanie NTFSu,
to przesada. :) Na szczęście jest wiele automagów naprawczych. :)

Aby znaleźć błąd w BootIT -- doprowadź do powtarzalności tego błędu,
bo może ;) i jakiś jest. I wówczas napisz, że w takiej to a takiej
sytuacji dochodzi do takiego anormalnego zachowania -- tak aby każdy,
kto ma na to ochotę, mógł to sobie powtórzyć u siebie. :)

Niestety ;) BootIT to nie PQMagiczny, i raczej są w nim niedobory ;) błędów. :)

E.