Re: BootIT NG - znow problemy

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 10:15:22 MET DST

> A nie sądzisz, że to był raczej problem z Twoim systemem? No bo skoro
> ten drugi XP nie widział błędów i się nie wieszał.....

Drugi XP widzial parycje, ale nie do konca normalnie
- nieaktywna była opcja jej kompresji.
Zdecydowanie coś było nie tak z tą partycją,
ale dlaczego rozne windy widziały to inaczej to nie wiem.

Szkoda, ze nie sprobowalem jakiejs lagodniejszej metody
naprawy, tylko od razu format. Ale troche spanikowałem.

latet