Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: zakr <adres_at_mail.w.stopce>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 18:40:13 MET DST

Użytkownik "Bartek Siebab" napisał:

> A skąd do cholery możesz wiedzieć co tamten admin ma w zakresie
> obowiązków?

Bo znam specyfike wilu firm i w żadnej administrator nie miał za zadanie
grzebania po dyskach użytkowników. Co więcej w jednej z firm nawet zbyt
ciekawski admin pożegnał się z pracą.

> ZBo może właśnie _TO_ jest jego głównym i psim obowiązkiem pilnować
> by luzernia nie miała nielegala na peckach bo w każdej chwili może
> przyjść drużyna smutnych panów i zaorać firmę bo był jakiś nielegal...

Powtażam. To nie jest zadanie admina. Admin powinien raczej dbać żeby
użytkownicy nie mogli instalować bez jego wiedzy "obcego kodu" na sprzęcie
firmowym, albo żeby był informowany że użytkownicy powgrywali sobie np. mp3.
Jeśłi nie potrafi tego zapewnić swojej firmie, to powinien poważnie
zastanowić się nad douczeniem się albo karierą w innym zawodzie.

--
Pozdrawiam
Zakr