Ukryta partycja...

Autor: Zygmunt36 <zygmunt36_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 00:15:53 MET DST

Na dysku są 4 partycje podstawowe. Na pierwszej partycji w NTFS, Windows XP.
Jakimś cudem zamontowałem na drugiej partycji, także w NTFS, WinXP.
Startuję z pierwszej partycji, druga jest ukryta, i nie ma do niej dostępu z
pierwszej. Zmieniam pqboot.exe, aby wystartowała druga partycja. Startuje,
ale system uszkodzony, zatrzymuje się, tylko reser możliwy. Przeinstalowanie
systemu na drugiej partycji niemożliwe. Instalacja zatrzymuje się podczas
"badania dysków".
Aby dostać się do plików na drugiej partycji starałem się zmienić ją na
partycję logiczną, chodzi tylko o dostęp do plików, ale niestety są na niej
błędy-skrzyżowane pliki.
Pytanie: jak naprawić uszkodzone pliki na ukrytej partycji? Naprawa poprzez
Partition Magic nic nie daje. Nie naprawia plików. Konsola odzyskiwania
także się nie uruchamia.
Z góry dziękuję,
                        Jacek