Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: Karol <karolmyszkoSP_at_Mwp.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 00:18:43 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):
> [...]
klasyfikowane jako

I chcesz to ot tak sobie przechowywać na komputerze podłączonym (pewnie)
do jakiejś zwykłej sieci? W ogóle masz pojęcie o przepisach i
procedurach z tym związanych? Wiesz o istnieniu administratora systemu i
inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego w takiej instytucji?

--
Pozdrawiam, Karol
GG: 3393343