Re: [XP] Systemowa wyszukiwarka - dwie wersje

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 11:13:31 MET DST

> W wyszukiwarce musisz wybrać operację "Zmień preferencje". Następna jest
> opcja "Zmień zachowanie wyszukiwania plików i folderów". Opcję tą należy
> przestawić na Zaawansowane.

Dzięki, wielkie dzięki, o to chodziło!

> Wyszukiwarka XP ma to do siebie, że nie szuka tekstu we wszystkich
> plikach.

To wiem. To tego służy Windows Grep.

> Czasem usługa indeksowania przeszkadza w osiągnięciu prawidłowego wyniku

Nie wiem jak inni, ale ja ją bezwględnie wyłączam.
Nienawidzę jak w okresie "bezczynności" dysk mi chrobocze,
a ja nie wiem co robi (a nawet jak wiem, to nie chcę).

Nawiasem mówiąc - wciąż mam ten problem (w mniejszym
zakresie) i nie bardzo mogę dojść do przyczyny. Indeksowanie
wyłączone. Antywirus też wtedy nie skanuje. Nie robi tego
żaden program, ktory swiadomie zainstalowalem. Wirusy
wykluczam z najwyższym prawdopodobieństwiem. Pewnie
jakaś inna usługa, której nie znam. Być może też jest to
auto-skanowanie dysku, ale tego nie umiem stwierdzić,
bo dioda hdd i tak nie świeci (kontroler SATA na PCI).

Pozdrawiam,

latet