Win NT 4,0 i internet przez modem

Autor: x <crystal666_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 18:32:55 MET DST

Mam problem z zainstalowaniem sieci po Windows 4.0 NT Sp 6

Udało mi się zainstalować modem. Nie mogę przy instalacji sieci
zainstalowaś poprawnie serwera.
Bo po restarcie wyskakuje mi poniższy komunikat:

"Usługa Serwer zakończyła działanie; wystąpił następujący błąd:
Brak pamięci serwera do przetworzenia tego polecenia. "

Mam 192mb ramu

No i mam jeszcze pare pytań:

1. W win95/98 trzeba było zainstalowac protokół TPC/IP, kartę sieciową i
wpisać adresy IP Telekomuny. Czy tak samo instaluję się pod NT.
2. Jakie usługi można przy okazji wyrzucić.
3. Komp mam w biurze więć nie mówcie żeby się przesiąść na coś nowszego
(finanse są tu kwestią pierwszorzędną)

Może ktoś może poratować jakimś życzliwym linkiem

pzdr:)