Re: Zabezpieczenia. Pomocy!

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 18:18:09 MET DST

Dnia 2006-04-02, *Ufiasty* napisał(a):

> Mialem awarie systemu. Zainstalowalem system Windows Xp na innej partycji
> lecz teraz nie moge dostac sie do moich dokumentow ze starego systemu gdyz
> wysmietla sie monic "Brak dostepu". CO mam zrobic aby odczytac dane? Bardzo
> prosze o pomoc. Dane tam znajdujace sie sa baaardzo wazne.

Przejmij na własność te foldery / pliki. Jak ->
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421

Dodatkowo, pewnie będziesz musiał ustawić odpowiednie uprawnienia do nich.
W Windows XP Prof wyłącz w opcjach folderów 'proste udostępnianie' i dalej
działaj na zakładce Zabezpieczenia we właściwościach. W XP Home - jeżeli
to będzie operacja jednorazowa zrób to w trybie awaryjnym, jeżeli będziesz
chciał / potrzebował częściej - zainstaluj FaJo File Security Extension ->
http://www.fajo.de/portal/index.php?lang=en

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*