[XP] Systemowa wyszukiwarka - dwie wersje

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 12:04:59 MET DST

Witam,

Jak kliknę na pulpit i naciśnę F3, to wyskakuje
taka wyszukiwarka plików (i w plikach) jaką lubię,
prosta, przejrzysta, bez zbędnych bakjerów w stylu W2K.

Natomiast jak wchodzę przez START/Wyszukaj
to włacza się upierdliwa wersja "kolorowa",
zaczynająca się od "Co chcesz wyszukać?". Udało mi się
wyłączyć animowanego psa, ale chciałbym, a wiem,
że się da, całkiem wyłaczyć tę wersję "dla niedorozwiniętych"
i po wejściu START/Wyszkuaj miec normalne, klasyczne
wyszukiwanie.

Czy ktoś pamięta, jak tego dokonać?

Dzięki,

latet